Van naamcreatie tot e-mailhandtekening, alles werd tot in de puntjes verzorgd bij het logodesign en de branding van Bureau Baem.
Beginnen deden we met een constructieve startmeeting, waarbij een aantal naamvoorstellen op op tafel lagen. Enkele dagen later konden we afkloppen op Baem, een samentrekking van Bart en Emmanuel en vooral een krachtige eigen naam. Ba(e)m!

Tijdens het brandingproces werd duidelijk dat het transparante stappenplan (de Baem-aanpak) een belangrijke tool is die steeds terugkeert. Daarom maakte ik hiervoor unieke en heldere symbolen die de klant steeds kan gebruiken in presentaties, socials, online, offline ... Hiermee kunnen de twee zaakvoerders het gehele proces uitleggen in een mum van tijd.
En dit allemaal in het felle, frisse blauw, dat vertrouwen uitstraalt en de hands-on mentaliteit van Baem weerspiegelt.


Nadat de look & feel rond was, startten we aan het webproject. Een transparante en rustgevende responsive website was het doel. Door een duidelijke webstructuur op te stellen, konden we het webdesign snel afwerken.